Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość
Polskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości udzieliło patronatu honorowego organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu w dniu 28.08.2019r. w Warszawie konferencji „Facility & Property Management – bezpieczna i oszczędna nieruchomość” .
Zarządzanie nieruchomością stawia przed zarządcą wiele wyzwań – kwestia bezpieczeństwa w budynku, utrzymanie urządzeń i obiektów, outsourcing, kontrola finansowa, relacje z klientami… Ogromna odpowiedzialność ciążąca na osobach wykonujących ten zawód zmusza je do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Konferencja ma za zadanie przedstawienie najnowszych trendów w obszarze nieruchomości. Zaproszeni eksperci postarają się poszerzyć wiedzę Uczestników na temat możliwości, jakie niosą ze sobą nowe technologie.
Organizator zaprasza do udziału przedstawicieli i właścicieli obiektów (takich jak biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów), Facility Menedżerów, Property Menedżerów, dyrektorów ds. zarządzania nieruchomościami, dyrektorów administracyjnych, dyrektorów technicznych, zarządców nieruchomości komercyjnych, deweloperów oraz architektów. Udział w konferencji dla w/w osób jest bezpłatny .
Tematyka konferencji:
- building management system;
- monitoring wizyjny i kontrola dostępu;
- systemy automatyki i bezpieczeństwa w budynkach;
- zarządzanie środkami trwałymi;
- Big Data;
- technologie mobilne i chmurowe;
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa;
- zarządzanie projektami;
- planowanie i zarządzanie jakością;
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń;
- outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny);
- greenbuilding – zielony wymiar funkcjonowania obiektów;
- planowanie i zarządzanie przestrzenią użytkową;
- kontrola finansowa;
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- Joanna Cembrowicz: Dyrektor ds. Nieruchomości w Volvo Polska Sp. z o.o.
„Nowe wyzwania stojące przed zarządcami powierzchni biurowych na podstawie projektu „C4C” zrealizowanego w Volvo Polska Sp. z o.o.” - Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland „Projektowanie unikalnych doświadczeń użytkowników budynku – innowacyjne rozwiązania w efektywnym zarządzaniu nieruchomościami” Leszek Radomski – Menedżer ds. projektów automatyki budynkowej, WAGO
„Automatyka budynkowa oraz system BMS na straży zużycia mediów”. - Paweł Soboń – Regionalny Kierownik Sprzedaży w Belimo Siłowniki S.A. „Nowoczesne rozwiązania do modernizacji istniejących instalacji HVAC”
• Karina Kreja – International Concept Manager and Workplace Expert, Kinnarps Group
„Style pracy w biurze. Jak stworzyć przestrzeń odpowiednią do potrzeb organizacji?” - Michał Reszka – „Mercor” S.A. „Jak dbałość o instalacje przeciwpożarowe w budynkach wpływa na bezpieczeństwo użytkownika – istota prawidłowego serwisowania urządzeń służących ochronie przed pożarem”
- Roman Marszycki – Pełnomocnik Zarządu, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Securitas Polska
„Jak zwiększając bezpieczeństwo, zmniejszyć koszty ochrony ..” - Waldemar Wawszczak – Kierownik Działu Budownictwa, Dekra „Przeglądy okresowe – wymierne korzyści czy tylko spełnienie obowiązku?”
- Przedstawiciel Mostostal Warszawa „Europejski projekt badawczy “HIT2GAP” – Highly Innovative building control Tools Tackling the energy performance GAP.”
Wydarzenie odbędzie się 28 sierpnia 2019 w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 08.30 – 15:30
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z ekspertami.
Kontakt z organizatorem:
Martyna Mystkowska-Gibowicz
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
mobile: +48/786 146 013
e-mail: martyna.gibowicz@pirbinstytut.pl